Cliëntbeoordelingen

Jorien, cliënt van Tandheelkunst Woerden Lindenhof:

Enkele jaren geleden heb ik mij ingeschreven bij Tandheelkunst in Woerden. Door nalatigheid van mijn vorige tandarts zijn mijn voortanden, na een periode van 2 jaar met beugel, langzaam van stand veranderd. Ik was niet tevreden met mijn gebit en ik wilde hier graag wat aan laten doen.

Tijdens mijn eerste afspraak bij Tandheelkunst werd er gekeken naar de stand van mijn gebit. Eric stelde in eerste instantie voor om opnieuw een orthodontie behandeling te ondergaan. Omdat ik reeds een orthodontie behandeling heb ondergaan, zag ik hier van af.

Ik informeerde bij Eric naar facings. Eric gaf aan succesvol samen te werken met het Esthetic Dental Team in Hilversum en liet mij enkele voor- en na foto’s zien. De resultaten zagen er goed uit. Na enige bedenktijd besloot ik zes porseleinen facings te laten plaatsen. Ik kon snel terecht en na circa twee weken werden de porseleinen facings geplaatst.

Ik draag mijn facings nu een paar jaar en ik ben zeer tevreden. De porseleinen facings zijn niet te onderscheiden van ‘echte’ tanden. Eén van de tandartsen binnen de praktijk zag in eerste instantie het verschil niet eens. Een groot compliment voor het werk van het Esthetic Dental Team. Bij deze wil ik Tandheelkunst en het Esthetic Dental Team in het bijzonder, bedanken voor het resultaat en de service die zij geleverd hebben.

Karin Attevelt, cliënt van Tandheelkunst Woerden Korenmolenlaan:

Ongeveer gelijk met de opening op de Korenmolenlaan kwam ik terecht bij Tandheelkunst. Mijn schoonfamilie was hier al langer patiënt en zij waren altijd zo enthousiast over hun tandarts, Jennifer Lapar, dat ik zelf uiteindelijk ook maar ben overgestapt.

Tijdens de intake kwam mijn zoontje voor het eerst mee en daar ging Jennifer heel leuk mee om. Ik was echt verrast over de kindvriendelijkheid. Ik merkte dat mijn zoontje ook direct op zijn gemak was bij Jennifer. Inmiddels hebben we een goede band opgebouwd en daar hecht ik dan ook veel waarde aan. Het bevalt mij heel goed dat er hier ook echt interesse in je wordt getoond en je niet zomaar een van de vele patiënten bent.

De heer W. Bolck, cliënt van Tandheelkunst Maartensdijk:

Ik ben vanaf het begin patiënt bij Tandheelkunst Maartensdijk, dus ruim 2 jaar nu. De eerste keer dat ik in de praktijk kwam voelde het meteen goed. Het ziet er mooi, modern, chique en schoon uit. Door de receptie word ik altijd vriendelijk en netjes ontvangen. Wat ik prettig vind, zijn de naambordjes die de personeelsleden dragen, waarop hun naam en functie staat.

Vanaf het begin is Frans Paul Tak mijn tandarts. Erg fijne en rustige man. Ik heb altijd het gevoel dat hij echt naar mij luistert. Hij betrekt mij overal bij en laat met behulp van een beeldscherm zien waar eventueel de knelpunten zitten in mijn gebit. Ik heb nu een aantal behandelingen bij Frans Paul gehad en de communicatie is altijd heel duidelijk, zodat ik precies weet wat me te wachten staat.

Wanneer het ter sprake zou komen zal ik zeker mijn vrienden/familie aanraden om naar het Tandheelkunst Maartensdijk te gaan omdat ik weet dat ze netjes behandeld zullen worden.

Caroline Brussel, cliënt van Tandheelkunst Woerden Korenmolenlaan:

Wij zitten inmiddels als weer vijf jaar bij Tandheelkunst. Vanaf het begin zijn we al patiënt van Sunil Bihari.

Onze vorige tandarts vonden mij zoons niet zo prettig en dus ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe tandarts. Ik was dus best afwachtend toen we bij tandarts Bihari op de eerste controle kwamen, maar eigenlijk klikte het meteen. De jongens vonden het prettig bij hem en dat stelde mij gerust. Inmiddels hebben we een goede vertrouwensband met hem opgebouwd.

Waar ik zeer verrast over was, is de organisatie tijdens de halfjaarlijkse controles. Hier hebben ze in de Kliniek speciale tijden voor waarin er een heleboel controles tegelijk uitgevoerd worden, maar aan iedere cliënt toch ruime tijd en aandacht geschonken wordt. Een assistente haalt je op, zij maakt je gebit alvast heel goed schoon en geeft zo nodig poetsinstructies. Daarna komt de tandarts pas binnen voor de controle. Dat vind ik een leuk concept!

Veel familieleden zijn inmiddels ook patiënt bij Tandheelkunst en allen zitten we hier prima op onze plek, dus voorlopig blijven we hier nog wel even zitten.

Kathy Miser, cliënt van Tandheelkunst Vleuterweide:

De eerste keer dat ik voor een afspraak kwam was ik best een beetje nerveus. Je kent de praktijk nog niet en je weet niet wat je kunt verwachten van de tandarts, maar al snel was ik vol vertrouwen. Ik vind de manier waarop ze hier de patiënten benaderen erg prettig, zowel aan de balie als in de behandelkamer. Ze zijn geduldig, communicatief en betrouwbaar.

Daarbij ben ik ook erg tevreden over de resultaten en dat is toch ook niet onbelangrijk. Net ben ik voor een wortelkanaalbehandeling geweest. Dit zijn niet de prettigste behandelingen, maar het wordt je zo comfortabel mogelijk gemaakt.

De tandarts communiceert tijdens de behandeling welke handelingen er plaatsvinden en vraagt regelmatig hoe het met me gaat. Dat vind ik erg fijn, het stelt me gerust. Verder vind ik de hygiëne in deze praktijk erg goed. Mijn man is mondhygiënist in het Amerikaanse leger geweest en de regels zijn daar heel erg streng. Hij stelt dus erg hoge eisen, maar ook hij is erg tevreden over de gang van zaken hier, dat zegt al een heleboel.