Jouw tevredenheid
Ben je tevreden?
De cliënt centraal
Klachtenregeling
Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent. Wij nodigen je allereerst uit dat vooral met ons te bespreken, liefst met je eigen tandarts. Meestal lost dit eventuele onduidelijkheden of misverstanden op of wordt een gezamenlijke oplossing gevonden.
Als je dit moeilijk vindt of er blijven onduidelijkheden of vragen, dan kun je een beroep doen op de officemanager of de directeur. Stuur een mail of een brief naar de praktijk. We streven er naar om alle klachten in goed overleg en naar tevredenheid op te lossen. Alle klachten worden serieus genomen en geregistreerd. Indien er verbetermogelijkheden zijn, zullen passende maatregelen genomen worden.
Als het niet lukt om zelf of met behulp van de officemanager of directeur tot een oplossing te komen, kun je je wenden tot de KNMT of de ANT. Alle tandartsen van Tandheelkunst hebben bij een van deze beroepsverenigingen een klachtenregeling en de praktijken zijn aangesloten bij de KNMT-klachtenservice. Informeer bij welke beroepsvereniging je tandarts is aangesloten. Vervolgens kun je op de website van die beroepsvereniging lezen hoe je hulp bij je klacht kunt krijgen:
Je bent van harte welkom bij ons in de praktijk. Schrijf je direct in via ons formulier.