Jouw tevredenheid

Ben je tevreden?

Onze missie is onze patiënten een lach voor het leven te bezorgen, waarvoor we de zeven beloftes hebben opgesteld.  Dit betekent dat wij je graag de best mogelijke tandheelkundige zorg geven, afgestemd op je persoonlijke behoeften. Jij als patiënt staat voor ons centraal. Wij hechten aan kwaliteit, service, persoonlijke betrokkenheid en goede informatieverstrekking. 

Ben je tevreden over ons team en onze service? We zijn blij dat te horen en zouden het heel fijn vinden als je dat met anderen deelt via een Google recensie of een recensie op Zorgkaart.nl. 

Zijn er volgens jou nog verbeteringen mogelijk, dan horen we dat graag van je. We willen onze zorg graag nog verder verbeteren en staan open voor suggesties. Wil je je opmerkingen doorgeven aan de betreffende behandelaar? Je kunt ook een afspraak maken met de officemanager of de directeur van de praktijk. We beloven je dat we je suggestie serieus zullen behandelen. Als je ergens echt niet tevreden over bent, kun je gebruikmaken van onze klachtenregeling.

De cliënt centraal

Wie zijn of haar gebit toevertrouwt aan het team van de Tandheelkunst praktijken zal merken dat hier een andere cultuur van omgaan met de patiënt heerst. 'Wij behandelen geen tanden maar mensen' is ons uitgangspunt. En dat vindt z'n vertaling in een andere, menselijker omgang met de patiënt. Een tandarts kan z'n werk alleen goed doen als een patiënt hem vertrouwt en niet bang voor hem is. Alle teamleden hechten daarom sterk aan het opbouwen van zo'n vertrouwensband. De patiënt voelt zich er prettiger bij. En voor de tandarts is dat plezieriger werken.

Klachtenregeling

Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent.  Wij nodigen je allereerst uit dat vooral met ons te bespreken, liefst met je eigen tandarts. Meestal lost dit eventuele onduidelijkheden of misverstanden op of wordt een gezamenlijke oplossing gevonden. 

Als je dit moeilijk vindt of er blijven onduidelijkheden of vragen, dan kun je een beroep doen op de officemanager of de directeur. Stuur een mail of een brief naar de praktijk. We streven er naar om alle klachten in goed overleg en naar tevredenheid op te lossen. Alle klachten worden serieus genomen en geregistreerd. Indien er verbetermogelijkheden zijn, zullen passende maatregelen genomen worden. 

Als het niet lukt om zelf of met behulp van de officemanager of directeur tot een oplossing te komen, kun je je wenden tot de KNMT of de ANT. Alle tandartsen van Tandheelkunst hebben bij een van deze beroepsverenigingen een klachtenregeling en de praktijken zijn aangesloten bij de KNMT-klachtenservice. Informeer bij welke beroepsvereniging je tandarts is aangesloten. Vervolgens kun je op de website van die beroepsvereniging lezen hoe je hulp bij je klacht kunt krijgen: